عشق و دوستی
عشق و دوستی

بی تو مهتاب شبی .......


حرف رفتن...

 

  حرف رفتن را که نوشتم

  تا چشم کار می کرد

  روی کاغذ

  جاده بود که هموار می شد.

 

پازل دل یکی رو بهم ریختن هنر نیست

هر وقت با تیکه های شکسته ی دل یه نفر

یه پازل جدید براش ساختی هنر کردی

 

 

یار شدم یار شدم با غم تو یار شدم

تا که رسیدم به تو از همه بیزار شدم 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





جمعه 27 خرداد 1398برچسب:,

|
 


به وبلاگ من خوش آمدید


 

aysuda

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان زندگی و آدرسaysuda70.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





بانوی کوچک
عشق آخر
پانته آ
نسیم روح بخش الهی
غمخانه ی دلم
یک نفس هوای تو
amirmohamad1368
woman
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

 

 

روز ولنتاین و سپندارمذگان...
ولنتاین مبارک
کنارم که هستی...
happy valentine
یاد اون روزا بخیر...
..........
جدایی
حرف دل
عشق؟؟؟
باز هم تنهایی
روزی
خیال
تنهایی
سلام دوستای گلم
سخنانی از نلسون ماندلا
میمون و مرد کلاه فروش
جملات زیبا
اینم چند تا عکس قشنگ
عکس زمستان 92.دانشگاه شیراز
.................
کاش
دوستت دارم
حرف رفتن...
و خدایی که در این نزدیکی است...
لبخند...
نمیدونم....!!!
لیلی و مجنون...
یکی بود یکی نبود.....
عکس:
سکوت تلخ
انتظار
اسمون من:
دنیای من....

 

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)